hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|افتخار کارشناس مسائل استراتژیک سوری به پروژه متروی شهر قم

قم|افتخار کارشناس مسائل استراتژیک سوری به پروژه متروی شهر قم

کارشناس سوری مسائل استراتژیک گفت: از دیدن پروژه متروی شهر قم بهت زده شدم و احساس افتخار کردم.

سرتیپ بازنشسته علی مقصود در حاشیه بازدید هیأت علمی سوری از پروژه مترو شهر قم با بیان احساس خود در خصوص این پروژه، اظهار کرد: از دیدن پروژه متروی شهر قم بهت زده شدم و احساس افتخار کردم، به خصوص که این پروژه در شهری در قم که به نسبت کلان‌شهرهای دیگر یک شهر کوچک است، اجرا می‌شود.

کارشناس سوری مسائل استراتژیک ادامه داد: پروژه متروی شهر قم توسط کارگران و مهندسان ایرانی و با فناوری ایرانی ساخته می‌شود، احداث چنین پروژه‌هایی ثابت می‌کند که یک ملت می‌تواند با بهره گیری از تجارت ملت‌های دیگر، یک تمدن نوین به جهان ارائه کند.

مقصود افزود: احداث پروژه ای همچون پروژه مترو شهر قم نشان می‌دهد که ایران با برخورداری از فناوری‌های پیشرفته در کنار دیگر کشورهای توسعه یافته در این عرصه است، در حالی که دشمنان برای تحت فشار قرار دادن ایران، این کشور را مورد تحریم قرار دادند، تحریمی که گونه ای از تروریسم اقتصادی است.

وی ملت ایران را توانمند دانست و تصریح کرد: این ملت در برابر فشار دشمنان به مقابله با چالش‌ها پرداخت و توطئه‌های دشمنان را شکست داد، پروژه‌هایی همچون متروی شهر قم نشان می‌دهد که عناصر قدرت ملت ایران در داخل این کشور و در فرزندان این ملت نهفته است و چنین ملتی شکست نمی‌خورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد